Starostwo Powiatowe w Lesku
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Pracownik w Wydziale Geodezji i Kartografii w Starostwie Powiatowym
w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy
 Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530) oraz § 4 i § 5 Zarządzenia Nr 28/2009 Starosty Leskiego z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze ogłasza z dniem 2 listopada 2022 r. nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Pracownik w Wydziale Geodezji i Kartografii w Starostwie Powiatowym w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy.
 
 I. Nazwa i adres jednostki:
 Starostwo Powiatowe w Lesku
 38-600 Lesko, Rynek 1
 tel. 13 469 71 24
 
 II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
 1. Wymagania niezbędne:
 a) obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
 b) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
 c) nieposzlakowana opinia,
 d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
 
 Wykształcenie:
 f) posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku: informatyka lub pokrewne, umożliwiające wykonywanie zadań informatyka,
 Doświadczenie zawodowe:
 g) wymagany co najmniej 3 letni staż pracy, preferowany w organach jednostek samorządu terytorialnego
 
 2. Dodatkowe wymagania:
  1. Administrowanie serwerami opartymi na systemie LINUX i WINDOWS
  2. Obsługa systemu grafiki komputerowej (EWMAPA), systemu ewidencji gruntów, budynków i lokali (EWOPIS), systemu ewidencji i zarządzania dokumentami w ośrodkach dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej (OŚRODEK)
  3. Samodzielność
  4. Sumienność i zdyscyplinowanie
  5. Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  6. Zdolności organizacyjne
  7. Komunikatywność
 
 III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 Zadania główne:
 1. Utrzymanie w stałej sprawności systemu informatycznego wydziału.
 2. Informatyzacja zasobu wydziału.
 3. Pełnienie funkcji administratora systemu EWMAPA, EWOPIS, OŚRODEK.
 4. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z obowiązków związanych z informatyzacją zasobu.
 
 Zadania pomocnicze:
 1. Wnioskowanie oraz opiniowanie celowości zakupu, sprzedaży, wymiany, zmiany miejsca użytkowania, likwidacji sprzętu informatycznego w wydziale.
 
 Zadania okresowe:
 1. Szkolenie pracowników w zakresie właściwego użytkowania sprzętu komputerowego w Wydziale Geodezji i Kartografii.
 2. Zastępowanie Informatyka w zakresie obsługi Urzędu.
 
 IV. Zakres odpowiedzialności pracownika na stanowisku:
 1. Odpowiedzialność w zakresie merytorycznym za realizację zadań Wydziału Geodezji i Kartografii.
 2. Odpowiedzialność za przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych.
 
 V. Warunki zatrudnienia pracownika:
 1. Miejscem pracy – budynek Starostwa Powiatowego w Lesku, ul. Rynek 1 (budynek nie posiada windy).
 2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę pracownika samorządowego.
 3. Wymiar czasu pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo), jednozmianowa od godz. 7.00 do godz. 15.00.
 4. Wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi dot. jednostek samorządowych oraz regulaminem wewnętrznym Starostwa.
 5. Psychofizyczne warunki pracy:
 a) praca administracyjno-biurowa, koncepcyjna, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy (wykonywanie pracy w wymuszonej pozycji siedzącej),
 b) obsługa urządzeń biurowych,
 c) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, ale również współdziałania w zespole,
 d) praca pod presją czasu.
 6. Na stanowisku występują obciążenia:
 a) narządu wzroku – praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
 b) układu mięśniowo-szkieletowego – praca siedząca.
 
 VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
 Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6 %.
 
 VII. Wymagane dokumenty:
 a) podpisany życiorys zawodowy (CV),
 b) podpisany list motywacyjny,
 h) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: informatyka lub pokrewne, umożliwiające wykonywanie zadań informatyka,
 c) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie dokumentów potwierdzających wymagany co najmniej 3 letni staż pracy, preferowany w organach jednostek samorządu terytorialnego,
 d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
 e) podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
 f) podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Lesku,
 g) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe danych osobowych kandydata w celu wykorzystania ich w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
 h) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie,
 i) podpisane przez kandydata oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 
 VIII. Kandydat może złożyć inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
 
 IX. Każdy dokument aplikacyjny musi być opatrzony własnoręcznym czytelnym podpisem,
 a przedłożone kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
 
 X. Termin i miejsce składania dokumentów:
 Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Pracownik w Wydziale Geodezji i Kartografii w Starostwie Powiatowym w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy” w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lesku lub przesłać pocztą na adres Starostwa – Rynek 1, 38-600 Lesko w terminie do 14 listopada 2022 r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu do Urzędu). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
 
 XI. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do drugiego etapu zostaną powiadomieni za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
 
 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Starostwa Powiatowego: www.powiat-leski.pl, Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.powiat-leski.pl, oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku, Rynek 1,
 38-600 Lesko.
 
 ZAŁĄCZNIKI
 1. Skan zarządzenia.
 2. Skan ogłoszenia naboru.






 
 
 
 
 


